sunnuntai 24. helmikuuta 2008

Mä voisin tarvita HARPPUUNAA

Ja vaihteeksi hieman erilaista runoutta kaikille teille, jotka meidän laillamme kävitte eilen yhdellä:

"Niin mitä liskoja, viel yksi viskikola, hei nää on mun polttarit, nyt kiskotaan, huomenna on hääyö sen liskon kaa."

(lauletaan kuumeisella, epätoivoisella äänellä ja kiihtyvällä tahdilla kohtalokkaina pauhaavien taustojen päälle)

Mun selkä on hiestä märkänä
Enkä mä, enkä mä voi sille mitään
Kun nukahdan, lisko kiipee viereen kärppänä
Enkä mä, enkä mä voi sille mitään
Kuiskaa!
Miten voisin sen taltuttaa
Kuiskaa!
Miten voin enää jatkaa
Kuiskaa!
voinko päästä enää karkuunkaa?
Mä voisin tarvita harppuunaa
--------
Ku oisin elävänä arkussa

----------
Hengitän syvään
tää on vaan tila
kosmien pila
Hikisen lakanan yli teen sillan
kello lyö bling, 6.05
tää on liskojen yö

Pyhimys: Liskojen yö

Hyvää matkaa, muistakaa kiinnittää turvavyöt ja kaivaa oksennuspussit esille!

4 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Ei ollutkaan liskoja! Saattaa tietenkin nyt olla niin että koska join sekä pe että la, tulevat nuo pikku vaihtolämpöiset paskaystävät kylään vasta seuraavaksi eli ma-ti yöksi.

Kiinnostaisiko jotakuta tulla pakkaamaan mun tavaroita? Mua ei kiinnosta nimittäin yhtään.

panu kirjoitti...

Mullakaan ei ollut liskoja! Ja koska mun alkolistitarinani on tänä viikonloppuna samanlainen, niin joo, disko on siirretty ensi yöksi ilmeisesti meilläkin.

Juu ei kiinnosta.

Mierolainen kirjoitti...

Liskot on menneet lakkoon? Tupo-neuvottelut jäissä? Oh my fucking gardener! Auta Panu ja kerro joku kasku. Muserrun muuten tänne laatikoihin.

panu kirjoitti...

Älä muserru hyvä mies!

Ei mun pullat oo yhtään sen paremmin uunissa kuin sulla: ollaan menossa seuraavaksi kolmeksi tunniksi kuuntelemaan opinnäytetöiden esityksiä.

Voi mun oksennus.