torstai 21. helmikuuta 2008

Haluan saada tuloksia koska olen hyvä tutkija ja elämä on kaunista ja luovaa

Aloitettiin tänään muuten suomen kielen opiskelu koodinimi "Professorin" kanssa. Mä annan joka päivä viisi lausetta, jaetaan niitä osiin ja taivutellaan verbejä ja katson, että lausuminen menee oikein, ja sitten "koodinimi Professori" opettelee ne. Se on sinänsä hirveän kiitollinen opetettava, että se on hirveän älykäs ja hyvämuistinen (tosi ihme juttu, tyyppi on kohta nanoteknologian tohtori...)

Tän illan lauseet olivat:

1) Olen hyvä tutkija
2) Elämä on kaunista ja luovaa
3) Jumala loi maailman
4) Minulla on kaksi hyvää suomalaista ystävää
5) Haluan saada tuloksia

Tästä tuli hyvä mieli Panullekin:)

4 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Saako ehdottaa lauseita? SAAHAN??? Ehdotan silti:

1. Olen haavekuvasi rakkain.
2. En näe mitään pahaa sinussa.
3. Valehtelin äsken.
4. En kerro kummassa tapauksessa.
5. Vihollinen himoitsee hillojani.

panu kirjoitti...

Toi vika kelpuutetaan.

Kesäminkki kirjoitti...

:D ja käännät sen suoraan, että "the enemy is craving my jam". musta sun kannattais opettaa sille jotain dadaa tai tuhmuuksia, tai sitten jotain vanhoillisia larin-parasken runoja. esim.

panu kirjoitti...

Joo, tänään on Dada-ilta.