maanantai 3. maaliskuuta 2008

Hyi maanantai

Hyi että onkin inha olo.

Oon nukkunut varmana jonkin viisi sekunttia pätkissä. Varmaan koko katu oli baarissa eilen ja keskusteli kovaan ääneen sinne menemisestään ja sieltä tulemisestaan mun ikkunan alla. Seuraavaksi olivat vuorossa aura-autot, hyvä jumala, hyvä jumala. 4.45 laatikosta tippui norsuvauva tai hesari.

Korvaan sattuu, oksettaa ja kolottaa. Ärsyttää, että on ikinä mennyt värjäämään tukan tummaksi, että on pakko meikata töihin eikä voi vain singota sinne luonnontilassa kuten back in the good ol' days.

Inhottaa muuten TOSI paljon että lupauduin eilen töihin, vaikkei olisi tarvinnut.

Tästä perspektiivistä (pyjama päällä, väsyneenä, sänkyyn haikailevana, keittiössä täristen ja väristen istuen) on vaikea kuvitella, että tällä viikolla olisi minulle mitään annettavaa, tai että minä jaksaisin antaa kellekään mitään.

Herättäkää kun on kesä ja olen valmistunut.

Ei kommentteja: