keskiviikko 2. heinäkuuta 2008

5519

Tänään olen hikoillut kuin pieni sika. Tai oikeastaan sellainen Duudsonien Britneyn kokoinen, joka tuli mieleeni siitä, että näin Duudsonien Jukan tänään. Kaikista eniten hikoilin, kun siirtoajoin yhtä toista, helvetin isoa kuorma-autoa vähän matkaa. Päästelin hysteeristä hihitystä, koska olin niin kauhuissani ja tunsin oloni surmanajajaksi, ja toivoin hartaasti, ettei tielle tulisi lapsia tai ainakaan koiranpentuja. Hyvin se kuitenkin meni, ja sain miehiltä ihailevia katseita, joille myhäilin hysteerisentyytyväisenä pilottilasieni takaa. Jos tämän kesän jälkeen en mahdu niihin yksiin Dieselin farkkuihin, niin tapan kaikki, sillä harrastan hengästyttävää ja hikoiluttavaa liikuntaa joka päivä, ja töissä syön aina salaattia ja ruisleipää veden kanssa. Tätä ei voida olla palkitsematta, ei vain voida, koska sitten en ala enää esim. mitään.

Tänään myös jouduin sovinistisen, mutta niin sanattomaksi jättävän letkautuksen kohteeksi. Eilen oli aika huono päivä, ja tilitin sitä yhden kaupan yhdelle pojalle, ja kun tänään vastasin olevan vähän parempi päivä, sanoi samaan aikaan paikalla oleva kuski: "menkat siis loppui." En edes onnistunut kimmastumaan ja vastaamaan mitään nokkelaa, mistä olen hiukan pahoillani.

Oppari on tänään lähetetty eteenpäin. Mahtavaa kerrassaan, vaikken vielä jotenkin usko, että se on totta. Mun tarvitsisi askarrella kyllä vielä tiivistelmä, mutta sehän sujuu kädenkäänteessä tähän astiseen verrattuna. Lisäksi ostan tänään liput Ankkarockiin mulle ja Panulle, yritin sitä jo eilen, mutta nettipankki oli visusti eri mieltä, sillä taitaa olla Samposyndrooma.

Kiitokset Mierolaiselle otsikko-ongelman poistamisesta.

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi KAMALASTI onnea opinnäytetyön valmistumisesta!!! Kuka teidän työn muuten ohjasi? Luulen että silläkin on paljon tekemistä itse työn sujuvuuden kannalta. Itsellänihän se ei sujunut :D

Salaatti ja ruisleipä vedellä palkitsevat aina. Ihan varmasti. Mutta missä ihmeessä sä olet siis töissä? Ja onko sulla kuormurikortti!

Mierolainen kirjoitti...

Salaatti ja ruisleipä kuulostaa hyvälle. Mä oon syönyt kolme päivää itsetehtyä vegeaktivistikaikkibarrikaadeillehallitusimeekulliaruokaa ja maha on vihainen kuin poniajeluhenkilö.

Ole hyvä otsikoinnista, itse tuskailin myös hetken asian kimpussa.

Ja niin, onnittelut onnistuneesta postituksesta. :D

Anonyymi kirjoitti...

Mä taidan arvata kuka cherpan työn ohjasi, onko se semmoinen setä kun punehtuu aika herkästi hämmentyessään ja menee semmoselle änkyti-sössötivaihteelle?

-Panu-

nuunis kirjoitti...

jepa, muistan puhuneeni cherpan kanssa noista ohjaajista ja panu osui just eikä melkeen. muista vastailinkin privana, jottei fanit piiritä mun taloa ;D on äijää ajaa kuormurilla, je!

parhaiden lauseiden ikinä top4-listalle pääsee ehdottomasti tää: Mä oon syönyt kolme päivää itsetehtyä vegeaktivistikaikkibarrikaadeillehallitusimeekulliaruokaa ja maha on vihainen kuin poniajeluhenkilö.
miero, i salute you.

Kesäminkki kirjoitti...

VOI JUMALAUTA TOTA KANSSAKUSKIN LÄPPÄÄ!!! tollanen jättää kyllä sanattomaksi, koska ei tuollaista ala-arvoisuutta muuten jokapäiväisessä elämässään yleensä kohtaa. ja sitten sylettää, ettei saanut sivallettua jotain raivokasta kohteen kasvoille.

mä en mierolla tajunnut tota otsikkoa, mutta nyt ehkä sain :D oon aika hidas.

niin ja onnea myös mun taholta opparin puolesta! huikeaa, asiat etenee ja niillä on myös tapana järkkääntyä kuten todettua.

:D onko poniajeluhenkilöt jotenkin silmiinpistävän äkeitä? muuten mieron mätöt kuulosti kyllä hyville, milloinhan se tekee mulle ruokaa?

Mierolainen kirjoitti...

No mähän teen sulle Minkki ruokaa sitten kun:

1) oot valmis sairastamaan vatsataudin

2) opettelen tekemään jonkun ruoan

3) oon rahoissani

4) uskallan.

Että näillä näkymin Rushin vuonna 2112 ;)

Kesäminkki kirjoitti...

no miehä otan vatsataudin ihan vaikka iloksein, eikös jotkut käytä niitä laihdutusmenetelminä? eikä mitään tylsää kokkikirjaruokalajia, vaan just jotain anarkopöperöä mustista tontuista vaikka. ja voidaan ostaa ainekset kimppaan.
uskalluksessa en osaa auttaa, paitsi voin yrittää luvata, etten pure kokkia. :)

Mierolainen kirjoitti...

Höh, eli ei soi taustalla Bite the hand that feeds?

Mä en kyllä ihan oikeasti osaa tehdä ruokaa. En.

Yhdessäkokkailun selkeä huono puoli on siinä, että mä alan olla sitten ihan virallisesti "yksi tytöistä" ja se on vähän kyseenalaista kunniata. :D

Lähdetään kaikki ens keskiviikkona Korjaamon terassille katsomaan Jaakko & Jayta.

Nyt soi taas Danko radiossa, jesh!

Mierolainen kirjoitti...

...Ja ens keskiviikolla tarkoitan luonnollisesti 16. päivää enkä ensi viikkoa. Elän omassa universumissa missä ajan rattaat ovat omaksuneet omituiset muodot ja täten ajan matkaaminen tapahtuu... eräätkin kerrat olen... kasvit kasvoivat jotain omituista väriä... KATSOKAA, BUSSI!

nuunis kirjoitti...

mun mielestä kokkaaminen ei oo välttämättä tyttömäistä, musta se on kauhean miehekästä jopa ja herkkää ja somaa, ja kun muutenkin oon kova syömään ja tykkään kaikesta niin oon tosi kiva vaikka mulle tekisi vaan voikkarin. MINÄÄÄH! anteeksi.

me mennään normiajanlaskun mukaan ens ke minkin kaa kattoon valokuvanäyttelyä, jee!

kerrankin mun kommenttitilassa tsätätään.

Tinttara kirjoitti...

Opparihelvetti mädäntykööööön!

Konkrats vaan, muistan tänkin tuntehen :)