keskiviikko 29. huhtikuuta 2009

Niin ja näin, noin niinkun vertauskuvallisesti

Asiat ovat viime aikoina vain menneet. Tapahtumat seuraavat toisiaan, ne ovat suurimmaksi osaksi varsin hyviä ja mieluisia, mutta silti en ole jaksanut blogata niistä tai mistään yhdentekevästäkään. Kun aikaa kuluu, ei oikein tiedä, mistä aloittaisi, mitä sitten kirjoittaisi, ja mihin sitten päätyisi ja mihin lopettaisi. Ne vain ovat.

Tänään olin hyvä vaimo ja ostin Pörrille kauluspaitoja Brothersin ystävämyynneistä lounastauolla. Olen kahtena päivänä peräkkäin syönyt lounaaksi pihvin. Maanantaina söin poikien kanssa lounasta Carrolsissa.

Musta on tullut vähän sellainen, että suunnittelen ja puhun asioista, joita haluaisin tai joita pitäisi tehdä, mutten oikeasti tee niistä mitään. Se on ärsyttävä ominaisuus, ja olen aina yrittänyt välttää sitä, mutta silti nyt ollaan siinä tilanteessa että suurin osa suunnitelmista on turhaa länkytystä ja sanahelinää. En vaan saa mitään aikaan. Sanat ovat pienempiä kuin teot suurimmassa osassa tapauksista, ja se, että niin antaa olla, on luuserimaista. Viimeisimpänä olen sanonut, etten tee vappuna ehkä mitään, josta johtuen varmasti sikailen kännissä kaikki päivät. Eikä siinä mitään, mutten tajua, miksi pitää sanoa jotain, jos niin ei pysty tekemään. Ensimmäisen merkin tämänkin suunnitelmani horjumisesta aistin tänään, kun eräs johdon jäsen sanoi, että huomenna duunissa ensimmäisen cavan saa avata kello 9.01. Se ei ole hyvä merkki, jos on näin viinaanmenevä kuin esimerkiksi allekirjoittanut.

3 kommenttia:

Mierolainen kirjoitti...

Jee! Merkintä!

Eli siis, kun mä tässä flunssassa (rommitoti on muuten ihan paskaa) näitä näppäimistön palikoita lähmin, sä oot jo noususuhdanteisessa päihtymistilassa. Taidan lähteä alkoon ihan just.

Kesäminkki kirjoitti...

oh, tunnistan ton! kun on aina pitänyt itseään enemmän tekevänä kuin länkyttävänä, tuo ottaa hermoon ihan vitusti. eikä auta yhtään, vaikka itselleen tolkuttaa että näin enemmistö elää: ehkä enemmistö mutten MINÄ! pitäisi kyllä tässäkin olla itselleen armollisempi, niinpä sanon sulle lohdun sanana, että tämäkin on syklistä ja oikeastihan sitä jättää tekemättä asioita, jotka eivät vain ole kylliksi kiinnostavia tai merkittäviä. usko mua, mä tiedän tän.
ootkohan jo cavoissa?

O kirjoitti...

Liittyyköhän toi vanhenemiseen? Mulle käy ihan samaa mitä maturemmaksi tulen. Paska munkki. Toisaalta vähänkö pääsee helpommalla, sen sijaan että joutuu oikeasti tekemään jotain voi vaan maata sängyllä ja räkiä kattoon silmät kiinni unelmoiden.