torstai 16. huhtikuuta 2009

Vems flickor är du?

Mä en saa enää unta. Mä en nukahda, tai jos nukahdan, niin nään musavideomaisesti leikattuja sekavia ja välkkyviä unia, joista herää tosi helposti. Mulla on kramppeja ja joka paikkaa särkee, aina joku raaja jää jonnekin niin että se puutuu. Tulen aivan sekopäisen pelokkaaksi, koska tiedän, että olen aamulla ihan loppu. Olen hereillä kun kello soi, en tiedä, olenko nukkunut yhtään. Nuorempana tämä oli todellinen ongelma, valvoin epäterveellisen pitkiä aikoja putkeen, mutta se on pitkään ollut paljon parempi. Oikeastaan Pörrin tapaamisesta asti, sillä se on unien jumalten lempilapsi; se nukkuu kuin hakattu vauva metelistä, valosta tai vuorokauden ajasta riippumatta. Se voi nukkua kaksikymmentä tuntia, milloin vain ja missä vain. Tekisi mieli lyödä sitä sanomatta mitään, koska vituttaa se, kuinka unen onnenlahjat ei mene yhtään tasan. En kuitenkaan viitsisi, koska se teki mulle taas äsken Pörri-subin, joka on aivan jäätävän herkku täytetty patonki. Siinä on kaikkia äijäaineksia ja se pursuilee haukatessa, ja sen jaksaa syödä ihan juuri ja juuri.

Oltiin tänään Punkin kanssa koirapuistossa. Koska näen koiralajin edustajista pääsääntöisesti vain ja ainoastaan Punkkia, on se mielestäni ihan normaalin näköinen ja sen vilkkausaste on niinikään keskiverto. Kuitenkin aina, kun mennään vaikka puistoon, missä on paljon koiria, alan miettiä, että kenen toi amfetamiininen porsaannäköinen piski on. Punkki on tuplasti hullumpi kuin muut, se törmäilee rauhallisiin noutajiin ja spanieleihin saaden ne suunniltaan, samalla mölisten ja sutien kuralätäköissä. Se käy haastelemassa puiston isoimmalle koiralle, tarraa leikillään hampailla sen naamaan ja roikkuu siinä, kunnes se toinen sinkoaa sen irti. Kaikki veikkaavat Punkkia pennuksi hyväntahtoisesti tai sitten karjakonkatseista päätelleen huumatuksi tai häiriintyneeksi. Sellainen se Punkki on, onneksi se osaa valkata puiston korskeimmat miehet aina heittelemään keppiä; Punkki suosii pitkiä ja vahvoja, koska ne jaksaa heittää keppiä pisimmälle.

Noniin, rikoin hiljaisuuden. Happy now? Ei kyllä ollut häävi esitys. Onneksi tänään tulee L-koodi, tykkään katsella etenkin Shanea, vaikka sitä katsoessa mun alkaa joka kerta tehdä mieli skumppaa. Ehkä ostankin itselleni pullollisen taas huomenna, voisin juoda sen ellen ole liian rasittunut olemaan insomniittinen. Ehkä eniten päin väärää on se, että jos en nuku kerran, niin voisin tehdä jotain muuta, mutta kun en jaksa. Akku on loppu, ei inahdakaan kun kääntää avainta virtalukossa. Enkä ole sataan vuoteen löytänyt uutta hyvää bändiä mitä kuunnella. Yhyy, meen viiltelemään.

7 kommenttia:

Kesäminkki kirjoitti...

äää, tiedän NIIN ton miten tekis mieli pahoinpidellä porsaanmuotoisen tukin lailla tuhiseva tyyppi siinä vieressä, kun itse vaan rullaa petiä eestaas lakanaan kuristuen.

ja haha, punkki ON hullu :D voin tosiaan kuvitella sen kontrastin koirapuistoissa.

ja mitä skumppaan tulee, la lähiökal- öö -skumpalle? fridan ja mun kaa, joo!

sanavahvistus on sellanen collegepaita, mikä oli muotia krisskrossin aikaan: swateri

Mierolainen kirjoitti...

Mä oon huomenna ainakin semisti radalla, nään yhden kaverin pitkästäpitkästä aikaa ja kun lähtee kotiinsa, voisin vaikka rimpauttaa?

nuunis kirjoitti...

koska en nukkunut viime yönäkään yhtään, niin saattaa olla, että palaan töistä suoraan vankilaan kulkematta minkään kautta. katsotaan, sano sokee :)

cherppa kirjoitti...

Oivoi, myös mulla oli nuorempana uniongelmia. Tämä ajoittui kyllä ihan lapsi-aikaan, mutta aloin pelkäämään nukkumista, kun en meinannut iltaisin saada unta. Tästä meinasi tulla ongelma.

Ja sitten kun tulin teini-ikään, en paljon muuta olekaan tehnyt kuin nukkunut :D Ts. uni maistuu. Toki edelleen on unettomuusvaiheita, mutta kovin vähäisiä.

Näistä unettomuusvaiheista muistan, että tilanne on usein korjaantunut armaalla rouva/herra alkoholilla. Vähän viintä tai mitä vaan illalla ja johan on tyttö ollut taju kankaalla. TJEU :)

PS. Tämän jälkeen ei voimat riitä edes miehen hakkaamiseen :)

työ-nuu kirjoitti...

haha cherppa, mä tietysti oon hoitanut tätä myös dokaamalla. mun vaan pitää juoda ihan kamalasti ja joka ilta, enkä siksi uskalla aina alkaa nukkumaan juomalla. nukahdan vaan jos oon ihan tosi pelti kiinni.

cherppa kirjoitti...

:D Joo, en mä alkoholismiin halua yllyttää :D

Mulla taas käy yleensä niin, että juon pari ja sit alkaa jo nukuttaa. Jos juon enemmän, en uskalla nukkua, kun päässä pyörii :D

Alkoholi ei selkeesti sovi mulle.

Mut kivaa viikonloppua, ehkä se auttaa unettomuuteenkin :)

työ-nuu kirjoitti...

tai sitten toi on sen merkki et alkoholi just sopii sulle..?

ja kiitos paljon sekä samoin vkonloppuja sinne cherppa :)