perjantai 3. huhtikuuta 2009

I'm not going to lie, I want to fly with you

Mä olen aika huono olemaan yksin etenkin sellaisina hetkinä, joina en etukäteen ole tiennyt olevani yksin. Pörrin ei pitänyt mennä skeittaamaan, Panun ei pitänyt olla kipeä, enkä muistanut, että sekä Minkki että Miero ovat muissa kaupungeissa. Siispä olen vähän vaipunut synkkyyteen yksin, ja tehnyt pari johtopäätöstä. Ne on valitettavan materialistisia, sanon jo nyt, jos joku vahingossa luulee jotain muuta.

1. Aion pyytää syntymäpäivälahjaksi äidiltä Conversen kengät tai jotkut isot merkkiaurinkolasit, joilla on kotelo. Olen aika ylpeä, että kerrankin mulla on lahjatoiveita, varmaan tsiljoonaan vuoteen en ole keksinyt mitään. Toisaalta voisin maksimoida mieleisten lahjojen sadon ja pyytää Converset Pörriltä. Edelliset, jotka ostin kännissä päivällä, tulivat tiensä päähän viime syksynä, koska käytin niitä pullanajossa. Ne olivat verrattomat kumppanit, kokonaan nahkaiset mustat.

2. Tarvitsen ruudullisen flanellipaidan, jota voin käyttää mekkona. Selasin tänään muotiblogeja, joihin olen jäänyt pelottavalla tavalla koukkuun, ja yhdessä niistä oli juuri sellainen, minkä haluaisin. Muotiblogeissa on se hyvä, että niissä sanotaan mistä ne vaatteet on ja mitä ne maksaa, joten vastaavia tuotteita on mahdollista hankkia myös itse.

Eikä sitten oikein muuta. Nämä kuulostivat pääni sisällä huomattavasti suuremmille päätöksille. Taidan siis juoda kaljaa kunnes sammun.

EDIT: ainiin, sain tänään itse itseltäni kukkia, tai siis varastin ne töistä. Tai en varastanut, pakko-otin. Tai en ihan sitäkään, mutta en siis ostanut kuitenkaan. Lisäksi kylppäri on nyt ihan mutainen, koska meillä oli Punkin kanssa pienimuotoinen mylly, kun keskusteltiin siitä, käydäänkö pesulla kuralenkin jälkeen. Harmittaa, etten voi laittaa Punkistakaan kuvia tänne, koska se on niin kummallisen tunnistettavan näköinen muotopuoli.

4 kommenttia:

panu kirjoitti...

Ne on hienoja ne paidat. Ootko muuten tietoinen niistä mun lempiaurinkolaseista, isoista ruskeista? En löydä mistään ja aurinko paistaa!

panu kirjoitti...

Jos photoshoppaan vähän punkkia?

nuunis kirjoitti...

mun tarvii kattoo mun aurinkolasilipastonlaatikosta jos oot jättäny ne tänne ja pörri siivonnu. se joskus tekee semmosta.

haha, punkkia pitäisi photoshopata aika raa'alla kädellä, tai sitten vaan värjätä pinkiksi niin ne se näyttäis ihan pikku sialle?

Kesäminkki kirjoitti...

hiii, meikä osti just londonista mustat, _lakeeriset_ converset. ne on <3 ois myös ollut makeet union jack -kuvioiset muttei mun koossa sekä monia sikamaisen kuumia superstareja. miksei ihminen vois olla rikas?