perjantai 29. elokuuta 2008

parkaressukkapoloinen

olen hyvin sairas. olen ollut jo monta päivää. tekisi mieli kirjoittaa tähän enää vain "ei muuta", jättää sen perästä pistekin pois ja olla dramaattinen, mutta en jaksa yltyä niin suuriin tunteisiin. joko itkeskelen kivusta tai sitten katselen huumattuna yhteen pisteeseen tekemättä mitään ilmeitä. toisinaan, kun ei huvittaisi olla pöllyssä vaan pystyä vaikka katsomaan telkkaria, tärisen ja hikoilen kun tekee niin kipeää. vasemmassa korvassa on niin kova paine, että siinä tuntuu pulssi ja se tinnittää. tähän oloon big brother on kyllä mitä loistavinta viihdettä, olisin varmaan ostanut 24/7 jos jaksaisin nostaa lompakkoani, mutta kun en jaksa. täytyy varmaan mennä douppaamaan, tunnen tärinän tulevan.

4 kommenttia:

Kesäminkki kirjoitti...

voi polo :(
millon sä paranet?
*tervaa, viinaa ja muita hoitavia elementtejä*

Mierolainen kirjoitti...

Kai sä paranet huomiseksi eli täksi päiväksi aka lauantaiksi? Viinaa.

Tinttara kirjoitti...

Voi kamalaa Nuuloinen! Miten suhun tuollainen ärjimys on asettunut asumaan? Mä pyysin manaajan tänne poistamaan mun hedarin ja penikat. Annanko sun osoitteen, notta tulis seuraavaksi sinne?

nuunis kirjoitti...

manaajat tänne! eikun oon jo pikkuisen parempi, ajoin itse autoa tänään oikein! ei yhtään kolmiolääkettä vielä tämän päivän puolella! kyllä tää selättyy, vaikken vielä kuule oikein mitään.