torstai 14. toukokuuta 2009

Fast line, high speed

Neiti Murusen linkittämän kuvan näkemisen jälkeen päässäni on soinut Kravitzin Lennyn menevät rallit ihan non-stoppina. Olin hyvin harmissani, kun eilen unohdin mp3-soittimen duuniin enkä siksi voinut kuunnella Lennyä työmatkalla, se olisi ollut täydellinen soundtrack jakkupuvulle, pilottilaseille ja lettinutturalle. Eilen käytin duunissa ekaa kertaa punaisia platform-korkkareitani, ja oli huvittava tunne, kun kaikki ihmiset katsoivat jalkoihin. Sama efekti on junttityökavereideni juttaurpilaissukkahousuiksi nimeämillä semiverkkosukkiksilla. Edelleenkään en kyllä tajua näitä säärijuttuja, varsinkin kun mulla on omasta mielestäni varsin tukit jalat.

Shoppasin tänään duunin jälkeen kaikkea kivaa pikku taminetta. Mulla on pitkään ollut sellanen pieni shoppailuongelma, etten oikein ole löytänyt mitään. Eilen sitten taas olisin löytänyt suunnilleen kaikki maailman asiat, mitä on mahdollista ostaa, mutta maltoin kuitenkin hillitä itseni melkein hienosti. Aivan ässää oli se, että löysin samantapaiset denimmikroshortsit kuin Minkillä. Nyt ei enää tarvi lainailla sen ja itkeä joka kerran kun joutuu ne palauttamaan. Noissa on myös kulutuksia, ja saatan laittaa niihin vielä niittejä. Olen vähän innostunut tunaamaan kaikkia vaatteita, se on sellaista mukavaa ja terapeuttista askartelua. Mun tunaukset tosin rajoittuu reikien tekemiseen ja kuluttamiseen raastamalla, sekä mainittuun niittien lisäämiseen. Tarvitsisi mennä joku päivä johonkin askartelukauppaan ostamaan niittejä, koska melkein kaikki vanhasta niittivyöstä irroitetut niitit on ammuttu yksiin ballerinoihin ja uusiin kokomustiin converseihin. Askartelukaupoissa on vaan vähän pelottavaa, kun siellä on aina kaikkia huovuttajahippejä ja muita kummajaisia. Shoppailun lomassa annoin myös veteraaneille rahaa keräävälle inttipojalle muutaman kolikon, ja flirttailin sen kanssa häpeämättömästi. Mitä ne on, jotain kuusitoista? Ei herrantähden. Mä olen nimittäin vähän ikäkriisissä, koska mun otsaan on ilmestynyt pysyvä ryppy. Jos olisin rikas, niin vetäisin siihen aivan varmasti botoxia, sillä se on ruma ja masentava. Mä olen vanha ja raihnainen, mun lonkka on taas kipeä, ja se jos joku on mummouden merkki. Ilmeisesti en enää pystykään juoksemaan korkeilla koroilla kahdeksaa tuntia.

1 kommentti:

nuunis kirjoitti...

thanks, likewise! :D