torstai 4. syyskuuta 2008

niinkuin se pauligin mainos

tänään kävin suutarilla. vein sinne kengät, joiden korkolaput olin tepastellut paskaksi, ja osan niistä itse koroistakin. sellossa on muuten maailman kaikkeuden kuumimmat suutarit, silloin kun asuin vielä yhdessä mrs. smithin kanssa, meillä oli tapana mennä masennuspäivinä käymään siellä ihan vain siksi, että siitä tulee aina hyvälle mielelle. niin tänäänkin, setäikäinen raavas ja työtätehneen näköinen mieshenkilö otti ne kengät, sanoi että "tottakai" ne voi korjata eikä se korkojen pieni kuluminen ollut vielä "mitään", ja kehoitti sitten lempeästi mua menemään vähän kaupoille siksi aikaa, että ne kengät valmistuu. meninkin sitten ostamaan legginsit, alusvaatteita ja sellaiset sukkahousut, joissa menee takana nilkasta ylös asti sauma. ne on erikuumat. ostin myös hampurilaisaterian kotiin, ja kerrankin joku oli riittävän tulista mun makuun. sitten menin hakemaan kenkiäni, jotka olivat kuin uudet; ne oli myös plankattu kimaltaviksi kuin sula salmiakki. suutarin silmät puolestaan olivat sulaa suklaata.

3 kommenttia:

Kesäminkki kirjoitti...

SAUMASUKAT! <3 millon näen ne?

suutarit on, kuten olen itsekin todennut, aivan ihania.

millon näen sut?
millon?
joko nyt?
entä nyt?

millon.

nuunis kirjoitti...

oot minkki ihanin, laitat mut hymyileen :)<3

nähään viikonloppuna, just sitä kiipimistä ja ehkä jotain viinittelyä, vaikka mulla onkin vähän darra eilisten viiden kaljan jälkeen.

Mierolainen kirjoitti...

Saumasukat <3 indeed!

Mulla on vähän heikotusta. Kolmena peräkkäisenä iltana nautittu alkoholi alkaa vaikuttaa hivenen.