perjantai 21. tammikuuta 2011

Perjantaiarvoitus

Duunin vessan lattialla on jotain kummallisia kiteitä. Ne näyttävät merisuolalle muotonsa puolesta, mutta ne eivät ole lainkaan läpikuultavia, vaan mattavalkoisia, ja ne murenevat kalkkimaisen näköisiksi kun niiden päälle astuu. Mitä vittua ne on? Mä en kestä tällaisia mysteerejä, koska mun on ihan pakko mennä kohta maistamaan niitä. Onneksi meillä alkaa joku palaveri kohta, koska en tahtoisi syödä tuntematonta valkoista jauhetta yleisen vessan lattialta, ainakaan selvinpäin.

Mutta MITÄ SE VOI OLLA? Miten se on joutunut sinne? Onko tämä joku jekku? Pakko mennä katsomaan niitä vielä. Vain katsomaan.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No mitä se oli?! Toi on tilanne jota me en kykenis ottaan. Se vaan pitää selvittää!

-zäkmän-

nuu kirjoitti...

mä en tiedä, mitä se oli. onneksi meillä alkoi palaveri jossa oli sämpylöitä, että unohdin ton. se jää ikuiseksi mysteeriksi, mieti!

Lilith kirjoitti...

Mä tiedän, mä tiedän!
Ne on semmosta pallukkapuuteria. Jollain on levinny semmonen puuterikuularasia sinne.

nuunis kirjoitti...

mä luulen lilith, että sä oot oikeassa. kiitos, mulle tuli paljon rauhallisempi olo.

Lilith kirjoitti...

Ihanaa! Mähän olen tosi helposti haastettavissa oleva ihminen, ja tällaisissa jutuissa on niin kiva olla oikeassa missä ei ole mitään järkeä.
Ehkä pitäis muuten ostaa sellanen puuteri, koska kaikki muut leviää halkeilee murustaa pölyää joka notkoon ja niemeen,