keskiviikko 3. marraskuuta 2010

Day 15 A song that describes you

Musta on ilmeisesti tehty erittäin niukasti lauluja, koska mulla ei tullut mitään tästä mieleen niinkun heti. Monilla ehkä tulee, tai en tiedä, mutta luulen niin ja luulohan on tiedon väärtti.

Siksipä vastaan yhden biisin, joka ei sinänsä kerro musta, mutta sen lyriikat on tatuoitu mun oikean selkäfileen päälle. Siihen liittyvä tarina on luettavissa täällä. Valkkaan muuten taas HIMiä, aika suppeaa. Täytyy lopettaa se. Niin ja sen voi kuunnella vaikka täällä.

Mitäs muuta. No ei oikein mitään. Koitan jonain päivänä taas osata olla jotain mieltä jostakin, mutta nyt on sellainen "mitä välii ei mitään" -fiilis. Olen aika väsynyt noin niinkun ihmisenä.

Eikäkö, kerronkin unen, jonka näin viime yönä. Se alkoi sillä tavalla, että Pörri kosi mua siinä unessa, ja kelasin että saatana, me ollaan oltu niin kauan yhdessä että on pakko sanoa että joo. Sitten kuulinkin jostain, että kosinta johtui pelkästään siitä, että Pörrin ruumiiseen oli asettunut paha henki, joka sai sen toimimaan niin. Sen pahan hengen nimi oli Heather, ja sen saattoi manata Pörristä ulos niin, että jossain tavallisessa keskustelussa huomaamatta kutsuisi Pörriä Heatheriksi. Onnistuin sitten jossain arkisessa sivulauseessa sanomaan sitä nimellä Heather, jolloin Pörrin ruumiissa oleva poltergeist sai sen kääntymään mua päin ilkeä ilme naamallaan. Aloin panareissa hokea "Heather, Heather, Heather", jolloin Pörrin naama vääntyi ja paha henki alkoi putoilla matoina ulos kasvoista. Sitten heräsin säikähtäneenä, koitin halata Pörriä, joka tapansa mukaan refleksinä hutkaisi mua, enkä voinut olla kuiskaamatta ihan hiljaisella ja ohuella äänellä: "Heather..?"

1 kommentti:

Kesäminkki kirjoitti...

toi uni oli timanttinen! ja hei kaikista maailman nimistä heather, mixi oi mixi.
mä näin tuolla rigassa kans niin hämäriä unia että huhhuijaa jäbät. yhdessä muun muassa mun pomo vaan rändömisti löi mua nyrkillä naamaan, ja heräsin siihen että kommentoin ääneen että "tyhmä!". aika rajua.