maanantai 1. kesäkuuta 2009

Lucy in the sky with diamonds

Tänään olen viettänyt saikkupäivää kotona. Aamulla ääni ei pihissyt juuri yhtään ja olin röhinyt koko yön, joten päätös oli selvääkin selvempi. Saatan olla kotona myös huomisen, katsoo nyt millainen olo on aamulla. Mä oon sairaan huono olemaan kipeä, eli periaatteessa todennäköisesti huominenkin kannattaisi lepäillä, mutten tiedä maltanko kuitenkaan.

Lauantaina olin yhden baarin hautajaisissa. Tuossa baarissa kävin nuorena eniten, tunsin henkilökunnan ja sain joskus ilmaisia juomia, siellä oli aina kaikki kaverit ja hauskuus. Vaikken olekaan käynyt siellä sataan vuoteen, oli se silti vähän haikeaa, etenkin kun ilta oli lämmin ja kaunis, näin tuttuja vuosien takaa, naurettiin ja juteltiin. Oli myös kiva kuulla kohteliaisuuksia, sitä ettei joku muistanutkaan miten mä hymyilen, spontaaneja leuanloksahtamisia ja yksi liikuttavan totinen iskuyrityskin. Viime ajat on ollut taas aikamoinen trl-fiilis, ja tällä hetkellä en jotenkin saa himasta yhtään kehuja tai muuta itsetunnon kohotusta. Se on nihkeää, varsinkin kun olen hyvinkin taipuvainen olemaan tykkäämättä itsestäni.

Nämä aurinkoiset viime päivät ovat olleet satumaisen ihania. On jännä, että nuorempana muhun ei tarttunut aurinko oikein millään. En palanutkaan kyllä, mulle vaan ei tapahtunut mitään. Nykyään rusketun aika hyvin ja hyvänväriseksi, ja viime päivät on todellakin potkustartanneet pronssiutumisen. Vaatteet näyttää niin paljon paremmille ja hampaat valkoisemmille.

6 kommenttia:

Kesäminkki kirjoitti...

on kyllä mainiota, miten hilpeälle mielelle saattaa tulla tuntemattomienkin vilpittömistä kehuista! niitä kyllä nimittäin tarvitaan säännöllisesti, sillä muuten alkaa ajatella olevansa maailman paskin jätkä, vaikka tietää tietysti paremmin. mutta silti on kivaa että joku muu sanoo sen ääneen.

nuunis kirjoitti...

mä oon ollu niin vähillä kehuilla, et oon oikeasti melkein tiennyt olevani maailman paskin jätkä, mutta onneksi joku amis sen pelasti :)

panu kirjoitti...

Mä tuun kohta tempoon tuota teidän perheen miesjäsentä jos se ei kohta ala antamaan sulle kehuja. Mutta sillä välin:

- Sä olet hirmuisen kaunis

- Sä olet tosi hauska ja kaikki haluaa sen vuoksi olla sun seurassa

- Sulla on hyvä tyylitaju

- Sä olet erinomaisen luotettava ja vastuuntuntoinen henkilö

- Sulla on sydän ja pää paikallaan

Enkä ees oo kännissä (vaikka tiistai onkin). Tosin on mahdollista, ettei yksin asuminen ihan sovi mulle, ja olen menettämässä persoonani.
-P-

nuunis kirjoitti...

awww panu <3 kauhean somasti sanottu, oikein herkistyin. oot ihanin.

Unknown kirjoitti...

Mä en osaa! Mikä on trl-fiilis?

nuunis kirjoitti...

TymäRumaLäski. sellaset peruspositiiviset ominaisuudet kaikilla osa-alueilla. mutta toi on oikeesti vaikea, koska se on lyhenne jostain muustakin, mutten nyt pysty sanomaan mistä.