keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Day 26 A song that you can play on an instrument

Kun mä aloitin tämän meemin, en olisi voinut vastata tähän muuta kuin Metallican Nothing Else Mattersin intro. Mutta nyt, kun harrastan kitaransoittoa, niin voin sanoa jo aika monta, joita osaan pikkuisen soittaa. Niistä valitsen Joan Jett and The Blackheartsin biisin I love Rock' n Roll, koska se on siitä kiva, että se riffi kuulostaa aika hienolle jopa mun soittamana. Lisäksi ms. Jett on tosi cool.

Ostin muuten Paulille viimeinkin sellaisen telineen, jossa se voi olla pystyssä ja näyttää kauniille. Nyt kun on ollut kaikkea hässäkkää, niin en ole ehtinyt harjoitella kyllä kamalasti, ja se harmittaa. Viimeksi me harjoiteltiin Guns'n Rosesilta sellaista biisiä kuin Patience. Siinä oli sellainen nolo juttu, että se ei ole mulle kauhean tuttu, mutten kehdannut tehdä lauriylösiä ja tunnustaa etten tiedä jotain sellaista, joka selvästi pitäisi tietää, niinkuin Deep Purplen Highway Star. Kuuntelin sitä kyllä heti himassa, ja oonhan mä sen kuullut, mutta noloa. Ekana kelasin, että mun kitaraope on niin pihalla, että se puhuu siitä Take Thatin samannimisestä biisistä, muttei nyt herranjumala onneksi.

ÖÄÖÄÖÄ, oon ihan liian keskittymiskyvytön taas.

4 kommenttia:

Kesäminkki kirjoitti...

musta oli just pikanttia kun osasit nothing else mattersin intron vaan, se antoi sille soitolle jotenkin epätavallista painoarvoa. mutta tietty on kiva et osaat tollasii oikeit biisei muitakin, ni sit voidaan vetää yhessä siellä leirinuotiolla. tai et sä vedät ja mä ulisen.
mä tunnen hämmentävän paljon gunnareiden musaa, koska ellu-serkku oli lapsena suuri fani ja jotenkin mäkin jouduin altistetuksi. mutta mistäpä niitä muuten.

nuunis kirjoitti...

haha, toi kieltämättä niin totta, että nothing else matters oli TOSI erityinen tohon aikaan :) kiitti vaan sille joka sen opetti!

PYL kirjoitti...

Kuvia Paulista!!!112½

Rämppää voisi vielä virittää punaisilla kielillä, http://www.thomann.de/fi/dr_strings_red_devils_rde10.htm

Omani on musta ja mustat kielet ei oikein lämmitä, mutta puna-Pauliin kielet sopivat kuin tikku silmään. Pidä mielessä kun lomarahat tulevat :wink:

nuunis kirjoitti...

mun pauli on juurikin sellainen auringonlaskun värinen, eli siihenhän noi sopisi juurikin! harmi et juuri äskettäin vaihettiin siihen uudet kielet, samat millä slash soittaa :D mut tarvii vaan soittaa ne kuluneiksi siis mahdollisimman pian!

vähänkö paulista voisi tehdä sellaisen toivepostauksen, kuvaisin sitä eri mestoissa, niinkun että pauli telineessään, pauli menossa laukkuun, pauli piuhassa..